ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار است

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، کمبود سرویس را بزرگ‌ترین چالش در تأمین سرویس مدارس دانست و گفت: با بازگشایی مدارس بعد از حدود دو سال، ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار قرار گرفته است، اما با چالش‌های جدی در این بخش مواجه هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم، علی نیک به بازگشایی مدارس و تأمین سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس بعد از حدود دو سال، ساماندهی سرویس مدارس در دستور کار قرار گرفته است، اما با چالش‌های جدی در این بخش مواجه هستیم.

وی شرایط موجود را مورد بررسی قرار داد و افزود: درحالی‌که بخش مهمی از سرویس مدارس را بخش خصوصی تأمین می‌کردند، در پی تعطیلی دو ساله مدارس و مشکلات معیشتی، رانندگان به مشاغل دیگر روی آورده و ما بخش مهمی از خودروهای خود را که در قالب سرویس‌های مدارس فعالیت داشته‌اند، از دست داده‌ایم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: شهرداری در تلاش است رانندگان را دوباره جذب کرده و از مدارس نیز خواسته‌ایم تا آمار مشخصی از تعداد خودروهای موردنیاز اعلام کنند تا بتوانیم برنامه‌ریزی لازم برای تأمین خودروها را داشته و دغدغه والدین و مدارس را رفع کنیم.

وی سپس از برگزاری جلسات مشترک با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی سرویس مدارس جلسات متعددی با مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم و همچنین شرکت‌های حمل‌ونقلی برگزارشده و در تلاش هستیم نظم سال‌های گذشته را برقرار کنیم.

نیک ادامه داد: امیدواریم برای سال تحصیلی آینده با جذب تعداد خودروی موردنیاز، مشکلات کامل رفع شود، اما امسال با توجه به بازگشایی نیمه‌وقت مدارس و کمبود خودرو امکان اجرای سیستم منظمی را نداریم و در تلاش هستیم بهترین سرویس‌دهی را به دانش آموزان داشته باشیم.

کد خبر 538844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.