نظافت شهری بیرجند زیر ذره‌بین شهرداری

معاون خدمات شهری شهردار بیرجند به همراه اعضای کمیته نظارت بر خدمات شهری از وضعیت نظافت محلات منطقه یک شهرداری بازدید و دستورات لازم در جهت بهبود و رسیدگی هر چه بیشتر در حوزه نظافت و خدمات شهری این منطقه را صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بیرجند، در این بازدید ضمن بررسی نحوه انجام نظافت در این محلات و تذکر به پیمانکار برای انجام هر چه صحیح وظایف خود، دستوراتی در خصوص بهبود نظافت سطح معابر، جمع‌آوری مستمر زباله‌ها، نصب زیرمخزنی‌ها، شستشوی باکس‌های زباله و محل اطراف آن، لایروبی و رفع گرفتگی انهار و جداول و دیگر مسائل صادر شد.

محمد محمدزاده، معاون خدمات شهری شهردار بیرجند در حاشیه این بازدید ضمن اشاره بارندگی‌های اخیر و فصل بارندگی، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از بروز آب‌گرفتگی در معابر سطح شهر و با هدف آمادگی برای بارش‌های جوی در فصل سرد سال لایروبی انهار، حوضچه‌ها و رصد میدانی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل بارش و لزوم مدیریت آب‌های سطحی و کنترل روان آب‌ها با شناسایی نقاط آبگیر که باعث ایجاد اختلال در رفت و آمد شهروندان می‌شود سعی شده مشکلات آب‌گرفتگی در آغاز فصل بارش برطرف شود.

معاون خدمات شهری شهردار بیرجند خاطرنشان کرد: در سال جاری اصلاح و لوله‌گذاری جداول جمع‌آوری آب‌های سطحی اعم از لای‌برداری مسیرها، زیر سازی، اصلاح، کف سازی و لبه‌گذاری، دیوارگذاری و اصلاح شیب برخی از جداول انجام شده است.

کد خبر 538830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.