گوشی‌های هوشمند سری Honor 60 چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت آنر قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری Honor 60 خود را فردا وارد بازار چین کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های هوشمند سری Honor 60 فردا اول دسامبر در اختیار کاربران در چین قرار خواهد گرفت، اخیراً گزارشاتی منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های این محصولات را ارائه کرده است. به نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند سری آنر ۶۰ شامل Honor 60 و Honor 60 Pro می‌شود.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آنر ۶۰ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. ابعاد این محصول ۷.۹۸ * ۷۳.۳ * ۱۶۱.۴ میلی متر و وزن آن ۱۷۹ گرم است. این محصول به تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش این محصول نیز دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است.

گوشی هوشمند آنر ۶۰ با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری چهار و ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات نیز بهره می‌برد. این محصول در سه رنگ مشکی، آبی و سبز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هنوز اطلاعاتی در مورد گوشی Honor 60 Pro در دسترس قرار نگرفته است، اما انتظار می‌رود که از صفحه نمایش مشابهی بهره می‌برد و دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

کد خبر 538799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.