هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ سه‌شنبه، نهم آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ سه‌شنبه هشتم آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های احمدآباد با شاخص ۱۴۷، خرازی ۱۴۱، جی ۱۴۰، پروین ۱۴۰، ورزشگاه میثاق ۱۱۲، استانداری ۱۱۱، باهنر ۱۱۱، فرشادی ۱۰۹، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند و ایستگاه‌های رودکی با شاخص ۹۶، فیض ۹۰، میرزاطاهر ۹۰، کاوه ۸۰، رهنان ۸۰ در وضعیت سالم قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، خواجو، باغ غدیر، دانشگاه فعال نیست، همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۷۱ در وضعیت سالم قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۶۳، در وضعیت سالم و سجزی با قرار گرفتن روی ۱۰۵ در وضعیت ناسالم برای عموم گروه‌های حساس قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفرتا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 538797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.