ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر آلومینیوم اراک

شاگردان تارتار در هفته هفتم لیگ بیست و یکم، به مصاف آلومینیوم اراک خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک امروز از ساعت ۱۵‬ در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر در اراک با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که ذوبی‌ها هفته گذشته برابر فولاد شکست خوردند و شاگردان خطیبی نیز به تساوی برابر هوادار رضایت دادند. قطعاً دو تیم تلاش می‌کنند با برد در این دیدار شرایط خود را بهبود ببخشند.

فرعباسی درون دروازه

با توجه به عملکرد خوب گلر اول ذوب آهن، حبیب فرعباسی در این دیدار به طور قطع درون دروازه گاندوها می‌ایستد.

خط دفاع سبزپوشان

آرمان قاسمی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده و سجاد دانایی، چهار مدافع ذوب‌آهن در مصاف با آلومینیوم هستند. ابراهیم‌زاده و قریشی مدافعان با سابقه ذوب آهن در جمع خط دفاعی سبزپوشان حضور دارند و دیگر بازیکنان جزو مهره‌های تازه وارد تیم هستند که در خط دفاعی کار سختی را برابر مهاجمان فرصت طلب آلومینیوم دارند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امشب، سجاد جعفری، سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو هستند. خط میانی ذوب آهن در هفته‌های گذشته نشان داده است دوندگی و آمادگی بالایی دارد و می‌توانند میانه زمین را از آن خود کنند. این در حالی است که هماهنگی بین سه بازیکن خط میانی باید بیشتر شود و این روزها عملکرد آن‌ها به پاشنه آشیل تیم تبدیل شده است.

سه مهاجم در خط حمله

عارف رستمی، رضا خالقی‌فر و مرتضی خراسانی مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان خطیبی خواهند بود. سه مهاجم ذوب آهن کار سختی را برابر مدافعان حریف خواهند داشت چرا که تیم اراکی باختی را نداشته و باید دید خط حمله ذوب آهن که ترکیبی از تجربه و جوانی است نتیجه خواهد داد یا خیر.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر آلومینیوم اراک

حبیب فرعباسی، آرمان قاسمی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، سجاد دانایی، سجاد جعفری، سینا اسدبیگی، رضا خالقی‌فر، عارف رستمی، محمد خدابنده‌لو و مرتضی خراسانی.

کد خبر 538765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.