نمایش هجومی برابر آلومینیوم اراک خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: آلومینیوم اراک تیم یک ‌دست و سرعتی است که اصلی‌ترین تاکتیک‌ها را در کنار هم دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی در مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم آلومینیوم اراک ابزار سرعتی در کناره‌های زمین را دارد و نیز ابزار توپ‌گیری در میانه زمین و استفاده از حملات سریع مزیت آن است و امید می‌رود که ذوب‌آهن اصفهان بتواند بر این تیم غلبه کند.

وی ادامه داد: بازی در برابر تیم آلومینیوم اراک نمی‌تواند آسان باشد چراکه این تیم در هفته‌های گذشته نتایج خیلی خوبی را کسب کرده اما، ذوب آهن هم همیشه برای بردن بازی می‌کند و تنها تیمی که در جدول مساوری ندارد ما هستیم اعتقاد بر این است که سه امتیاز به بالا آمدن در جدول کمک می‌کند با توجه به سال گذشته دوست داریم در جدول صعود داشته باشیم.

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: تیم آلومینیوم اراک را آنالیز کرده و می‌دانیم که در یک سوم میانی پرس خوبی را انجام می‌دهد و از حمله‌های سریع استفاده حداکثری دارد، از اشتباه تیم مقابل نهایت بهره را می‌برد و به گل می‌رسد. امید است روز کم اشتباهی را در مصاف با تیم آلومینیم داشته باشیم تا به هدف خود که تصاحب سه امتیاز بازی است رسیده و به شرایط اول برگردیم.

وی افزود: فکر نمی‌کنم دو تیم محتاط بازی کنند چون تیم آلومینیوم از صدرنشین‌ها است و نمی‌خواهد از رقابت عقب بماند ما هم با توجه به باخت هفته گذشته در برابر فولاد مصمم هستیم با سه امتیاز بیرون خانه جبران قبل را بکنیم.

مهدی تارتار تصریح کرد: بهترین کاری که مدیریت باشگاه آلومینیوم کرد این بود که رسول خطیبی را برگرداند و این تیم با مربی فعلی به لیگ برتر آمد و نتایج خوبی هم در نیم فصل کسب کرد و جدایی نیم فصل دوم هم به آلومینیوم صدمه زد و هم مسائلی برای رسول خطیبی داشت. برگشتن این سرمربی به آلومینیم اراک هم به خودش و هم مجموعه تیم کمک کرده چون شناخت خوبی از تیم داشت و توانست ۷۰ درصد شاکله آن را حفظ کند و در بازار بازیکنان را جذب کرد و به زبان ما فوتبالی‌ها جنسشان جور است.

وی اظهار کرد: همه جای دنیا ارتباطات تعیین کننده است و هر زمانی شایسته‌سالاری در فوتبال حاکم شود امثال ما که با زحمت بالا آمده‌اند به حق خود می‌رسند. در بازی فردا تیم ذوب آهن اصفهان محروم ندارد و تنها یکی دو نفر بازیکن مصدوم هستند که با تلاش پزشکان به بازی خواهند رسید.

سرمربی ذوب آهن در خصوص ورود تماشاگران به ورزشگاه گفت: طبق آخرین اخبار به طور احتمالی ورود هواداران به ورزشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد خواهد شد که اخبار مسرت‌بخشی است و جذابیت فوتبال را افزایش می‌دهد بنابراین از همه مردم درخواست می‌شود نسبت به واکسیناسیون جدی باشند.

کد خبر 538763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.