نورپردازی جنگل بلوار شهدای دولت اراک

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از رفع خاموشی فاز اول جنگل بلوار شهدای دولت خبر داد و گفت: نورپردازی و روشنایی جنگل بلوار شهدای دولت (ابتدای کوی الهیه) انجام شده است.

احمد حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بوستان‌ها و فضای سبز شهری علاوه بر حفظ نشاط و شادابی باعث ارتقای سطح سلامت شهروندان می‌شود، لذا این موضوع اهمیت حفظ و نگهداری از فضای سبز را دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: نور پردازی یکی از اهداف عمده در طراحی فضاهای شهری است، به طوری که نور و نور پردازی نقش مؤثری در هویت بخشیدن به مراکز و فضاهای شهری دارد، بر همین اساس موجب پویایی، سرزندگی و افزایش تعاملات اجتماعی و ایجاد مناظر شهری چشمگیری شده و فضاهای شهری را شاداب‌تر می‌کند. در همین راستا روشنایی بوستان‌ها و فضای سبز شهری علاوه بر افزایش زیبایی آنها، نقش مؤثری در تأمین امنیت شهروندان در هنگام شب دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با بیان اینکه ایجاد محیط آرامش بخش و زیبا برای شهروندان یکی از اهداف این سازمان است، تصریح کرد: با هدف زیباسازی شهری و ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان و افزایش حس رضایتمندی مردم، نورپردازی و روشنایی جنگل بلوار شهدای دولت (ابتدای کوی الهیه) توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته است.

حسنی خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت زندگی شهری در زمان حال، رفتن به جنگل، پارک و فضای سبز برای افزایش آرامش بسیار مؤثر است، لذا با در نظر گرفتن این شرایط شهروندان به زودی شاهد جنگل بسیار زیبایی در بلوار شهدای دولت خواهند بود؛ به منظور روشنایی این جنگل تماشایی و بهینه سازی مصرف انرژی، از تجهیزات روشنایی کم مصرف استفاده شده است.

کد خبر 538759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.