کمک داور باید خطای هند دروازبان پرسپولیس را می‌گرفت

یک کارشناس داوری گفت: دروازبان پرسپولیس در دقیقه ۶۴ به بیرون از محوطه شوت کرد و کمک داور دوم باید خطای هند وی را می‌گرفت، همچنین یک اوت به نفع مسجد سلیمان بود که به اشتباه به پرسپولیس داده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوذر رودنیل در خصوص دواری بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: در دقیقه ۲۹ مدافع نفت با تکل مانع از رسیدن پاس مهدی عبدی شد که در این صحنه به دلیل اینکه دست مدافع به عنوان تکیه گاه قرار گرفته بود و توپ به آن برخورد کرد و خطای هند نبود و ادامه بازی درست بود.

وی افزود: در دقیقه تلف شده نیمه نخست بازی نیز در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان اتفاقی رخ نداد؛ گل پرسپولیس سالم بود، دروازبان پرسپولیس در دقیقه ۶۴ به بیرون از محوطه شوت کرد و کمک داور دو باید هند وی را می‌گرفت، البته یک اوت به نفع مسجد سلیمان بود که به اشتباه به پرسپولیس داده شد.

این کارشناس داوری در خصوص اخطاری که به نیمکت پرسپولیس داده شد، گفت: بسیار تأسف می‌خورم که نیمکت‌های تیم‌ها بیشتر از بازیکنان در زمین اخراج می‌شوند، بازی با ۳۰ دقیقه تأخیر شروع شد و به ۱۵ دقیقه گرم کردن دو تیم قبل از شروع بازی توجهی نشد، اما بقیه صحنه‌ها و اخطارهای داوری درست بود.

کد خبر 538753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.