اخطار به نیمکت پرسپولیس درست بود

یک کارشناس داوری گفت: در دو صحنه برخورد توپ با دستان بازیکنان، خطای هند نبود و ادامه بازی درست بود، همچنین اخطاری که به نیمکت فنی پرسپولیس داد کاملاً صحیح بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر سلیمانی در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: کوپال ناظمی قضاوت خوبی را انجام داد و خیلی نزدیک به صحنه بود؛ تمام وقایع داوری در نیمه اول رخ داد که ناظمی به خوبی این صحنه‌ها را داوری کرد. در دقیقه ۲۹ مدافع تیم نفت با تکل از بین پاهای مهاجم عبور داد و مانع از رسیدن پاس مهدی عبدی شد.

وی افزود: دست مدافع به حالت تکیه‌گاه بود توپ به دست وی برخورد کرد، اما خطای هند نمی‌تواند باشد زیرا فاصله بسیار کم بود و امکان جمع شدن دست مدافع نبود همچنین مدافع ندید و توپ رد شد پس ادامه بازی کاملاً درست بود.

این کارشناس داوری ادامه داد: در دقیقه ۳۶ بازی داخل محوطه جریمه پرسپولیس، توپ به بازوی ترابی برخورد می‌کند و با توجه به اینکه دست وی حالت طبیعی داشت و باز نبود، نمی‌توانست خطای هند باشد و ادامه بازی درست بود.

وی با اشاره به در دقایق اضافه نیمه اول، بیان کرد: جدال هوایی در محوطه جریمه بین عبدی و مدافع نفت مسجد سلیمان رخ داد که معمولاً در جدال هوایی برخوردهای ناخودآگاه وجود دارد اما مدافع خطایی نکرد این عبدی بود که کنترلش را از دست داد و ادامه باری درست بود.

سلیمانی در خصوص صحنه‌های نیمه دوم، گفت: کمک داور صحنه تک به تک شدم مهاجم پرسپولیس با دروازبان را آفساید اعلام کرد که کاملاً درست بود، همچنین اخطاری که به نیمکت فنی پرسپولیس داد، کاملاً صحیح بوده و در کل قضاوت ناظمی قضاوتی درست و مطلوب در این بازی داشت.

کد خبر 538750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.