فرصت‌های زیادی را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:بازی تاکتیکی خوبی بود، مخصوصاً برای هوادارانی که بازی را از خانه‌های خود تماشا می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نوید کیا در نشست خبری پس از دیدار برابر نساجی، اظهار کرد: بازی تاکتیکی خوبی بود، به خصوص برای هوادارانی که بازی را از خانه‌های خود تماشا می‌کردند؛ نیمه اول تقریباً شرایط برابر بود و هر دو تیم در حال آنالیز یکدیگر بودند، قبل از اینکه به گل برسیم بازی معمولی ارائه کردیم و پس از آن شرایط ما متفاوت شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تیم نساجی می‌خواست از ما امتیاز بگیرد و به همین دلیل فضاهای خیلی خوبی در اختیار ما قرار دارد، سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم، اما قدر موقعیت‌ها را ندانسته و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه نساجی در هفت بازی اخیری که انجام دادیم تنها تیمی بود که توانست به مدافعان ما فشار وارد کند و این موضوع قابل احترام است، افزود: در نیمه دوم تا حدودی نظم تاکتیکی ما بهم ریخت؛ هر چند دو بر صفر پیروز شدیم و باید خوشحال باشیم، اما چون در مقاطعی از بازی منظم نبودیم شرایط برایمان سخت است.

وی گفت: در طول هفته باید در خصوص این موضوع صحبت کنیم، نباید فرصت‌ها را به راحتی از دست بدهیم و مدافعان مرکزی تحت فشار قرار بگیرند؛ اگر بتوانیم بازهم منظم باشیم، بازی بهتری ارائه خواهیم کرد.

نویدکیا در خصوص عملکرد مغانلو، افزود: اگر بخواهم در مورد شهریار صحبت کنم، ابتدا باید در مورد سجاد حرف بزنم زیرا او سال قبل آقای گل شد و بهترین بازی‌ها را برای ما انجام داد، اما او از خودگذشتگی کرد و در حال حاضر به عنوان وینگر در تیم بازی می‌کند و دیگر مهاجم هدف نیست، البته درک می‌کنم که او ممکن است موقعیت‌های کمتری داشته باشد، شهریار در بازی‌های قبل هم تمام تلاش خود را به کار می‌گرفت، اما فرصت زیادی پیدا نمی‌کرد.

وی اظهار کرد: مغانلو در بازی گذشته فرصت‌های خوبی داشت که از آنها استفاده نکرد، امروز شرایط تغییر کرد و به خوبی از موقعیت‌ها سود برد ضمن اینکه او چند فرصت دیگر هم داشت که از او توقع داریم باز هم بهتر باش؛ او از بازیکنان سطح بالا است و من خیلی خوشحالم که چنین مهاجمان یا وینگرهایی در اختیار دارم زیرا بی‌شک آنها هفته به هفته بیشتر به تیم کمک خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه شاید برای بقیه مهم این باشد که مهاجم فقط گل‌زنی کند، اما برای ما نکات دیگری مهم است که بازیکنانم به درستی آنها را اجرا می‌کنند، تصریح کرد: اگر در فرصت مناسب قرار بگیرند قطعاً گل‌زنی هم خواهند کرد؛ شرمنده مردم شهرم هستم و تلاش می‌کنم با کمک تمام بازیکنان نتایجی بگیریم که کمی آنها را خوشحال کنیم.

کد خبر 538720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.