به اندازه شش بازی قبلی موقعیت ایجاد کردیم/دو پنالتی ما را نگرفتند

سرمربی استقلال گفت: در مجموع بازی خوبی برگزار شد و به ما اندازه شش بازی قبل ایجاد موقعیت کرده، اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم؛ نفت با یک ضربه ایستگاهی یک امتیاز از ما گرفت و هر چند داور دو پنالتی را نگرفت، اما این کار داور تأثیری در نتیجه بازی ندارد.

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش در برابر صنعت نفت آبادان، با بیان اینکه روند انتخاب اکبریان را با توجه به اتفاقات دو سال پیش نمی‌دانیم، اظهار کرد: می‌شد یک بازی دیگر را به «اکبریان» بدهند، ولی این دو پنالتی هیچ تأثیری در نتیجه بازی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان خارجی تیمش رضایت دارد یا خیر؟، گفت: من از همه بازیکنانم راضی هستم و فقط در زدن ضربات آخر دقت نکردیم. همانطور که گفتم به اندازه شش بازی گذشته فرصت ایجاد کردیم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: در مجموع بازی خوبی برگزار شد و به ما اندازه شش بازی قبل ایجاد موقعیت کرده، اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم؛ نفت با یک ضربه ایستگاهی یک امتیاز از ما گرفت و هر چند داور دو پنالتی را نگرفت، اما این کار داور تأثیری در نتیجه بازی ندارد.

وی در خصوص شناخت خود از تیم نفت آبادان، گفت: من بازی این تیم با پرسپولیس و دیدار این تیم با گل گهر را دیده بودم، نفت آبادان جوانان خوبی دارد و در ادامه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

کد خبر 538717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.