کشف محموله میلیاردی لوازم خرازی قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی، یک دستگاه نیسان توقیف و انواع لوازم خرازی قاچاق به ارزش بیس از سه میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ ستاد «حسین بساطی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان، در حین کنترل محورهای مواصلاتی، مطلع شدند شخصی به هویت معلوم قصد انتقال مقادیر زیادی کالای قاچاق با یک دستگاه نیسان به مقصد تهران را دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس، نیسان حامل کالای قاچاق را شناسایی و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کاشان اظهار کرد: مأموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۲۱ قلم انواع لوازم خرازی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کنند.

وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ بساطی بر مبارزه جدی با قاچاق کالا در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: مبارزه با قاچاق یکی از راه‌های تقویت تولید داخلی و نیز کمک به اقتصاد کشور است و پلیس در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 538714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.