خانواده‌های دارای چند فرزند شهید اولویت نامگذاری معابر شیراز هستند

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه زنده نگه داشتن رشادت های شهدا یک پشتوانه اعتقادی و باور ملی است، گفت: گرامیداشت و زنده نگه داشتن دلاوری شهدا یک مطالبه مردمی است.

‌به گزارش ایمنا، افسانه خواست خدایی در حاشیه آئین نامگذاری و رونمایی از بلوار شهیدان فهیمی با بیان اینکه اولویت کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر با خانواده‌های دارای چند فرزند شهید است اظهار کرد: خانواده فهیمی سه فرزند به نام‌های احمد، محمود و حسین تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی از شهید حسین فهیمی به عنوان عضوی از جامعه هنری یاد کرد و ادامه داد: در راستای نامگذاری شهر به نام‌های مفاخر علمی، فرهنگی، تاریخی، مذهبی و ورزشی، بلوار متصل به میدان شهید غلامی به نام شهیدی والامقام که از مفاخر شهر نیز هستند مزین شد.

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز فضاسازی شهری برای نامگذاری شهدا را از اقدامات مهم شورای ششم برشمرد.

گفتنی است آئین نامگذاری و رونمایی از بلوار شهیدان فهیمی و تجلیل از مادر گرامی شهیدان احمد، محمود و حسین فهیمی با حضور چند تن از مدیران شهری برگزار شد.

کد خبر 538692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.