عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم آذرماه

در این بسته خبری از میزان تحقق بودجه شهرداری گرگان تا چاله‌های رها شده یاسوج و نصب تابلوی معابر جدید در قزوین را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۷۰ درصد بودجه شهرداری گرگان محقق نشد

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان با اشاره به فرصت کمتر از چهار ماهه برای تحقق بودجه ۱۰ هزار میلیارد ریالی این شهرداری در سال جاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار میلیارد ریال معادل ۳۰ درصد این بودجه محقق شده است.

اجرای ۱۰۰ فعالیت عمرانی در شهر ساری طی ۶ ماه

مرتضی بربسته، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری از اجرای ۱۰۰ فعالیت عمرانی طی ۶ ماه نخست امسال در شهر ساری خبر داد.

نصب شش دستگاه اذان‌گو در خوانسار

ابوالفضل توکلی، شهردار خوانسار اظهار کرد: شش دستگاه اذان‌گو در شش نقطه شهر خوانسار که مسجد وجود ندارد و صدای اذان نیز به گوش نمی‌رسد نصب می‌شود.

شهرک واوان اسلامشهر روشن می‌شود

شهرداری منطقه سه اسلامشهر با هدف تأمین روشنایی معابر و ارتقا امنیت اجتماعی اقدام به نصب ۳۲ پایه چراغ روشنایی در خیابان شهید رجایی، ۱۳ پایه چراغ در خیابان کیهان و ۱۵ پایه در بلوار شرقی شهید مفتح کرده است.

فریدون‌شهر درآمد پایدار ندارد

ابراهیم باتوانی، شهردار فریدون‌شهر گفت: شهرداری فریدون‌شهر درآمدهای پایدار شهری ندارد از این رو خواستار کمک دولتی به شهرداری‌های فاقد درآمد از جمله این شهرداری هستیم.

نصب ۲۰ تابلوی معبر جدید در قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در آبان ماه سال جاری حدود ۲۰ تابلوی پایه دار معابر در سطح شهر نصب شده است.

چاله‌های رها شده یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج با انتقاد شدید از کنده کاری‌های رها شده توسط آب و فاضلاب در سطح شهر گفت: چاله‌ها و حفاری‌های رها شده شهر یاسوج داد مردم را بلند کرده است.

تداوم سم‌پاشی سوزنی برگان شهر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: عملیات سمپاشی و محلول‌پاشی درختان فضای سبز پارک‌ها و معابر اصلی شهر با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم پایه ارگانیک و استاندارد در حال انجام است.

هدایت دست فروشان بیرجندی به بازار روزه ا

محمد محمدزاده، معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند اظهار کرد: دست فروشان نمی‌توانند در مکان‌های ممنوعه مانند حاشیه خیابان‌ها و کنار دیوارها بساط پهن کنند، زیرا اقدام به دست فروشی در این مکان‌ها باعث سد معبر شده و تخلف به حساب می‌آید.

کد خبر 538684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.