سجادی: تصمیم در مورد حضور تماشاگران در شهرآورد سه روز آینده مشخص خواهد

وزیر ورزش و جوانان درباره دیدار شهرآورد تهران در چاچوب هفته هشتم لیگ برتر گفت: حضور هواداران در ورزشگاه طی سه روز آینده مشخص می‌‎شود.

به گزارش ایمنا، سیدحمید سجادی این اظهارات را روز دوشنبه و پس از پایان دیدار رئیس فدراسیون دوومیدانی بلاروس با وی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد و افزود: به عنوان جامعه ورزش علاقه‌مند هستیم هواداران در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند و تفکر من این است ورزش به معنای واقعی‌اش برگزار شود که یکی از لذت‌های رقابت‌های ورزشی حضور تماشاگران است.

وی اظهار کرد: تصمیم نهایی درباره حضور تماشاچیان در شهرآورد تهران طی سه روز آینده مشخص می‌شود و تلاش می‌کنیم در صورت امکان، این اتفاق بیفتد. از هم‌میهنان عزیز اجازه می‌خواهم اگر در هر صورت و به هر دلیلی در ستاد مقابله با کرونا و شورای تأمین استان قرار شد حضور تماشاگران را در شهرآورد پایتخت نداشته باشیم ما را تحمل کنند و صبوری به خرج بدهند.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: اگر قرار شد تماشاگر نداشته باشیم به عنوان خادم ورزش و جوانان از آنها عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم به احترام کادر درمان تمکین کنند و اگر مجوزی صادر شد تا با تعداد محدود میزبان هواداران باشیم و تماشاگرانی از هر ۲ تیم در ورزشگاه حضور داشته باشند، دستورالعمل‌ها و فاصله‌گذاری را رعایت کرده و دست‌کم خودمان مراعات کنیم.

شهرآورد پایتخت در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه (۱۳ آذر) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
کد خبر 538673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.