۱۰۰ نقطه خطر آفرین در سطح شهر رفع خطر شده است

مدیر بحران شهرداری ارومیه گفت: با دستور شهردار، ۱۰۰ نقطه خطر آفرین در سطح شهر شناسایی و توسط شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها رفع خطر شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه، حامد صفاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با دستور شهردار ارومیه ۱۸۰ نقطه بحرانی و خطرآفرین توسط ناظرین مدیریت بحران و گزارش‌های مردمی شناسایی و احصا شده است که طی اعلام به شهرداری مناطق مربوطه پیش از ۱۰۰ مورد توسط مناطق و سازمان‌ها رفع خطر شده است.

وی ادامه داد: پوشش برخی کانال‌ها، پل‌های ورودی خیابان‌ها و دریچه‌های آب در سطح معابر، اصلاح نقاط ترافیکی پرخطر، پوشش سیم کشی‌های تیر چراغ برق پارک‌ها از مهمترین موضوعاتی است که رفع خطر شده است‌.

مدیر بحران شهرداری ارومیه افزود: اکیپ‌های شبانه‌روزی این ستاد در تمامی سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق به صورت مداوم در سطح شهر بوده است و تا رفع نهایی نقاط حادثه خیز از پای نخواهند نشست.

وی به هشتم آذر، روز ایمنی در برابر زلزله اشاره کرد و گفت: این مدیریت آمادگی خود در مدارس جهت برگزاری دوره‌های مختلف آموزش ایمنی و پدافند غیرعامل در سطح مدارس را اعلام می‌کند.

صفاری در پایان از شهروندان ارومیه‌ای درخواست کرد به محض رؤیت و مشاهده موارد خطرساز، آن را از طریق شماره تماس‌های ۱۳۷ و ۱۲۵ و از طریق پل‌های ارتباطی در فضای مجازی در میان گذاشته تا در اسرع وقت رفع خطر شود.

کد خبر 538663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.