سرقت تاسیسات شهری، داد شهرداری بجنورد را درآورد

مدیر اداره حراست شهرداری بجنورد گفت: سرقت کابل‌ها، پایه و کله چراغ‌ها و دریچه‌های فلزی جوی و کانال‌ها خسارت‌های فراوانی را به شهرداری وارد می آورد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، احمد نویدکیا اظهار کرد: سرقت کابل‌ها، پایه و کله چراغ‌ها و دریچه‌های فلزی جوی و کانال‌ها خسارت‌های فراوانی را به شهرداری وارد می‌کند.

وی افزود: در چند ماه اخیر متأسفانه بارها شاهد به سرقت رفتن یا تخریب اموال بیت اکمال بودیم که بلافاصله مراتب را به مراجع ذیربط انعکاس دادیم.

مدیر اداره حراست شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی چند روز اخیر نیروی انتظامی موفق به کشف موارد سرقتی از دو سارق شد که در حال تنظیم گزارش برای برآورد خسارت‌های شهرداری هستیم.

وی با بیان اینکه درمجموع ۲۵ کله چراغ از بلوار امام محمد باقر در شهرک گلستان و چند مورد کابل و کله چراغ از مجموعه نهالستان شهرداری سرقت شد، گفت: شهروندان ما باید در قبال سرنوشت شهر برخورد مسئولانه‌تری داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشابه در خسارت آوردن به تأسیسات شهری که تماماً از بودجه بیت‌المال و از محل عوارض خودشان تأمین می‌شود، با شماره ۱۳۷ شهرداری تماس و گزارش دهند تا بتوانیم از وارد آمدن خسارت پیشگیری کنیم.

کد خبر 538629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.