استفاده از نقطه نظرات نخبگان در مدیریت شهر

شهردار مشهد گفت: استفاده از نظر افراد صاحب نظر و نخبه یکی از برنامه‌های جدی دوره ششم است، زیرا معتقدم مشورت، عین هدایت است؛ عقول دیگران را به عقل انسان اضافه می‌کند و ضریب خطا را پایین می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدالله ارجایی شیرازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سلام بر همسایه‌های آقا

استفاده از نظر افراد صاحب نظر و نخبه یکی از برنامه‌های جدی دوره ششم است معتقدم «مشورت، عین هدایت است»؛ عقول دیگران را به عقل انسان اضافه می‌کند و ضریب خطا را پایین می‌آورد.

برای عمل به این دستور دینی از تمام شهرداران مشهد دعوت کردم تا خدمتشان باشیم، آقای مرتضوی بدلیل همزمانی جلسه ما با هیأت دولت نتوانستند تشریف بیاورند ولی مابقی شهرداران ادواری مشهد با بزرگواری دعوت را پذیرفتند و در نشستی مفید تجربیاتشان را در اختیارم قرار دادند.

تاریخ ۴۳ ساله شهر مشهد در زمان کوتاهی مرور شد و شهرداران عزیز از نوع نگاهشان به شهر و مدیریت شهری گفتند، مطالب برایم مفید بود، امیدوارم این نشست ادامه پیدا کند.

تفاوت دیدگاه‌ها زیاد بود برخی معتقد بودند باید از دولت کمک بگیریم، برخی می‌گفتند وقت تلف کردن است، برخی شهردار را نفر اول شهر و بعضی خادم مردم می‌دانستند، برخی از تجربیات موفقشان گفتند و برخی برنامه برای آینده ارائه دادند...

باغ گیاه شناسی که حاصل تلاش سه دوره مدیریت شهری بود را به عنوان محل برگزاری نشست انتخاب کردم، امیدوارم بتوانیم مشکلات سرمایه گذاری صورت گرفته در این باغ را هم حل کنیم.

مشهدِ آقا جانم، دارای ظرفیت‌های بالایی است

قلب‌های زیادی با شنیدن اسم آقا و شهرش تندتر می‌زند

اگر هوای خدمت به مشهدالرضا علیه السلام را داشتید در خدمتم. یا علی "

کد خبر 538605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.