هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس است

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ دوشنبه هشتم آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ دوشنبه هشتم آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های احمدآباد با شاخص ۱۵۶، خرازی ۱۵۳، در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) قرار دارند و ایستگاه‌های پروین با شاخص ۱۴۳، کاوه ۱۴۱، استانداری ۱۲۴، رهنان ۱۲۰، رودکی ۱۱۷، باهنر ۱۱۴، فرشادی ۱۰۹، فیض ۱۰۶، ورزشگاه میثاق ۱۰۶، مبارکه ۱۰۴، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، خواجو، باغ غدیر، دانشگاه، رودکی، فرشادی، میرزاطاهر و جی فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۱۰۸، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و سجزی با قرار گرفتن روی ۱۶۵، در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 538582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.