پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان/ پیش دربی نفتی!

پرسپولیس عصر امروز (دوشنبه) میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس برای دومین هفته پیاپی در ورزشگاه آزادی میزبانی تیمی از استان خوزستان است و ساعت ۱۸ امروز _دوشنبه، ۸ آذرماه_ به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. شاگردان گل محمدی که با غلبه برابر شاگردان منصوریان فاصله خود با صدر را کاهش دادند، حالا به دنبال کسب سه امتیازی شیرین هستند تا با دست پر پا به دربی هفته آینده بگذارند. نفتی‌های مسجدسلیمان هم که تا اینجا نتوانسته‌اند نتایج رضایت بخشی را کسب کنند به دنبال اثبات توانمندی‌هایشان برابر سرخ‌های پایتخت نشین هستند.

سرخ‌ها در تعقیب صدر

شاگردان یحیی گل محمدی که لیگ را خوب آغاز نکردند و نتایج دلچسبی نگرفتند، با برد هفته قبل برابر نفت آبادان وضعیت خود را بهبود بخشیدند. حالا آنها با ۱۱ امتیاز اگر چه چهارم هستند اما فاصله‌ای تنها دو امتیاز با صدرنشین اصفهانی لیگ برتر دارند که جبران آن به راحتی برای پرسپولیس در دسترس خواهد بود.

پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان/ پیش دربی نفتی!

پرسپولیس، شش هفته پیاپی در تهران!

نکته مثبت و کمی عجیب سرخ‌ها، خارج نشدن از تهران و ورزشگاه آزادی برای شش هفته متوالی خواهد بود. جایی که آن‌ها دو هفته اخیر میزبان تیم‌های نفتی خوزستانی بودند و باید شنبه بعدی برابر استقلال در شهرآورد نود و هفتم صف آرایی کنند. حتی پس از شهرآورد هم پرسپولیس تا هفته دوازدهم و مصاف با سپاهان از تهران خارج نخواهد شد و تنها یک بار میهمان پیکان هم شهری خواهد شد.

نفت MIS با فراز؛ کمالوند هنوز استعفا نداده است!

نفت مسجدسلیمان که سکان هدایت تیم خود را به فراز کمالوند سپرده، از شش مسابقه ابتدایی خود در لیگ بیست و یکم به تنها پنج امتیاز بسنده کرده است. این در حالی است که کمالوند با گشت و گذار در نیمکت‌های مختلف لیگ برتری و استعفا در کمترین زمان ممکن، فعلاً چند ماهی است که در یک تیم ماندگار شده است.

پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان/ پیش دربی نفتی!

مسجدسلیمانی‌ها دو دیدار قبلی خود برابر آلومینیوم و مس رفسنجان را با شکست پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارند با کسب امتیاز در آزادی، از انتهای جدول بیشتر فاصله بگیرند. آن‌ها سرمربی خود را هم به دلیل اخراج در دیدار گذشته روی نیمکت نخواهند داشت تا کار برایشان دشوارتر شود.

کد خبر 538550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.