دریافت بیش از ۲ هزار اثر در جشنواره مدیریت شهری و روستایی

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره آموزش و پژوهش در مدیریت شهری و روستایی در ۲۴ آذر ماه، از دریافت دو هزار و ۲۹ اثر در این رویداد خبر داد و گفت: آثار دریافتی در مقایسه با جشنواره سال گذشته ۴۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی نژاد اظهار کرد: آثار دریافتی در مجموع در پنج قالب کتاب، مقاله، پایان نامه، طرح پژوهشی و طرح نوآورانه بوده و بیش از ۶۰۰ اثر نسبت به جشنواره سال قبل بیشتر دریافت شده است.

وی افزود: در سال‌جاری بنا به مقتضیات، سه محور با عناوین «شهرها و مدیریت شهری در گام دوم انقلاب و سده جدید»، «بازگشایی شهرها در دوره پساکرونا» و «رصد تحولات شهرها و مدیریت شهری در پایان سده» به عنوان محورهای ویژه جشنواره تعیین شده است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: جشنواره امسال شامل ۱۶ محور تخصصی در حوزه مدیریت شهری و روستایی با موضوعات، شهرسازی و معماری، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، سلامت شهری، مدیریت دانش و شهرهای یادگیرنده، مطالعات کاربردی و اجرایی، دیپلماسی شهری، حمل و نقل و ترافیک، برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، ایمنی و مدیریت بحران، مالی و اقتصادی، محیط زیست و انرژی، فنی و عمرانی، سیاست‌گذاری و آینده‌پژوهی شهری، نوآوری و هوشمندسازی شهری و مدیریت توسعه روستایی است.

وی تصریح کرد: ۱۲۰ عضو هیأت علمی از دانشگاه‌های سراسر کشور، طی سه مرحله، آثار جشنواره سال جاری را در محورهای ۱۶ گانه مورد بررسی و داوری قرار داده و در نهایت در هر محور، بر حسب امتیاز، آثار برتر، برگزیده و شایسته قدردانی مشخص و در مراسم اختتامیه جشنواره که در ۲۴ آذر ماه برگزار می‌شود، معرفی و قدردانی خواهند شد.

جمالی نژاد ضمن قدردانی از استقبال بسیار ارزشمند صاحب نظران و اندیشمندان حوزه مدیریت شهری و روستایی و اهتمام آنها در ارسال آثار به جشنواره، گفت: از خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی درخواست می‌کنم همچون سال گذشته در نشست‌های تخصصی این جشنواره که به صورت مجازی برگزار می‌شود، مشارکت فعال داشته باشند.

کد خبر 538549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.