ساعت هوشمند هواوی Watch D به حسگر فشار خون مجهز شده است؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت هواوی در حال تولید یک ساعت هوشمند مجهز به سنجش فشار خون است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی قصد دارد از گجت پوشیدنی خود که از ویژگی قابل توجهی برخوردار است رونمایی کند، این محصول که ساعت هوشمند هواوی Watch D نام دارد گواهینامه اندازه‌گیری فشار خون را دریافت کرده است. اخیراً نیز تصاویری از این ساعت هوشمند در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند هواوی Watch D پایان ماه دسامبر سال جاری رونمایی خواهد شد و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نتایج بررسی‌های انجام شده نیز حاکی از این است که میزان دقت حسگر اندازه‌گیری فشار خون این محصول خوب و مطلوب بوده است. ساعت هوشمند هواوی Watch D یکی از معدود محصولاتی خواهد بود که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند و با زبان طراحی منحصر به فرد هواوی نیز همراه می‌شود.

دیگر ساعت‌های هوشمند هواوی دارای طراحی گرد و دو دکمه فیزیکی هستند در حالی که جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت از طراحی مستطیل شکل بهره‌مند شده است و احتمالاً صفحه نمایش آن نیز لمسی خواهد بود. به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند هواوی Watch D می‌تواند یک دستیار سلامت باشد زیرا علاوه بر حسگر سنجش فشار خون از دیگر سنسورهای سلامت محور مانند سنسور سنجش ضربان قلب، ردیابی خواب، اندازه گیری چربی بدن و سنجش قند خون نیز بهره خواهد بود.

کد خبر 538538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.