گزارش پیشرفت پروژه‌ها هر فصل به شورای شهر ارائه می‌شود

رئیس اداره کنترل عملیات و مدیریت پروژه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: گزارش پیشرفت پروژه‌های شهرداری به صورت سه ماهه و هر فصل به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود.

رسول باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با سامانه سیگما اظهار کرد: پروژه‌ها توسط متولیان هر پروژه در قالب پیشنهاد در سامانه یکپارچه گردش اطلاعات و مدیریت پروژه‌های شهرداری (سیگما) ثبت شده و از نظر انطباق برنامه، کامل بودن اطلاعات و دلایل توجیهی، مستندات مربوطه و رعایت الزامات مورد بررسی قرار گرفته است و در صورت دارا بودن شرایط، کد یکتای پروژه دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: مرحله بعدی، ورود به فرآیند تدوین بودجه است و در صورتی که پروژه مشمول دریافت بودجه شود، فرآیند کنترلی آغاز می‌شود.

رئیس اداره کنترل عملیات و مدیریت پروژه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان افزود: این فرآیند توسط متولیان با تعیین و ثبت زمان‌بندی پروژه در سیستم آغاز می‌شود و زمان تحویل هر بخش یا فاز پروژه را مشخص می‌کند.

باقری تصریح کرد: این زمان‌بندی توسط متولیان به صورت ماهانه به‌روزرسانی شده است و در قالب جلسات ماهیانه در هر منطقه بررسی و به منظور رفع مشکلاتی مانند تأخیر خاص در جلسات سه ماهه‌ای که نزد معاونان برگزار می‌شود، مطرح و برای پروژه‌هایی که مشکل خاص دارند در راستای جبران تأخیر زمان‌بندی تصمیم‌گیری انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گزارش پیشرفت پروژه‌های شهرداری به صورت سه ماهه به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود.

کد خبر 538537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.