شهروندان با پرداخت عوارض به آبادانی شهر کمک کنند/ لزوم حرکت به سمت حکمرانی شهری

شهردار فریدون‌شهر گفت: عدم پرداخت عوارض شهرداری موجب کمبود اعتبار و طولانی شدن اجرای پروژه‌ها می‌شود، لذا مردم با پرداخت به موقع آن شهرداری را یاری کنند.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمام ادارات به شهرداری به عنوان ابزار کار نگاه می‌کنند در حالی که باید از مدیریت شهری عبور و به سمت حکمرانی شهری برویم و ادارات در میدان باشند تا مسائل شهری را با محوریت شهرداری حل کنیم.

وی با اشاره به موضوع آب و کم کاری در مرکز استان در احقاق حقابه شهر فریدون‌شهر، تصریح کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندار برای موضوع آب در مرکز استان، بر لزوم پیگیری این مسأله تأکید داریم.

شهردار فریدون‌شهر با اشاره به مشارکت تنها هفت درصد از شهروندان فریدون‌شهر در پرداخت عوارض شهرداری، افزود: پایین بودن اعتماد عمومی به شهرداری عامل نپرداختن عوارض شهرداری است و همین موضوع سبب کمبود اعتبار و عدم توانایی شهرداران قبلی در احداث زیرساخت‌های شهری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستان شهرداری را یاری کنند تا مشکلات اساسی شهر فریدون‌شهر رفع شود، ادامه داد: امروز مشکلات شهر در کنار توقع شهروندان برای دریافت خدمات بیشتر و بهتر در داخل شهر بسیار زیاد شده و منابع مالی شهرداری محدود است.

باتوانی تاکید کرد: شهرداری‌های شهرهای کوچک از نبود منابع و اعتبار کافی رنج می‌برند، لذا افزایش مشارکت عمومی شهروندان و حمایت تمام مسئولان، شهرداری را در مسیری روشن و آینده‌ای بهتر هدایت می‌کند.

کد خبر 538517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.