گیتی پسند صدرنشینی خود را تثبیت کرد

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _۷ آذرماه_ هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.

تیم فوتسال فرش آرای مشهد رو درروی مقاومت البرز صف آرایی کرد که دو تیم به تساوی رضایت دادند. فرش آرا با ۱۵ امتیاز در رده هفتم و مقاومت البرز با ۲۵ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

تیم فوتسال فولاد زرند میزبان سپاهان بود که با نتیجه پنج بر سه این تیم را شکست داد و با ۱۵ امتیاز در رده ششم قرار گرفت. سپاهان هم با ۱۲ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

تیم فوتسال راگا شهر ری به مصاف زندی بتن رفت که با نتیجه چهار بر سه این تیم را شکست داد. راگا با ۹ امتیاز در رده دوازدهم و زندی بتن با ۱۰ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

تیم فوتسال حفاری خوزستان مقابل شهروند ساری به میدان رفت که با نتیجه سه بر یک از این تیم شکست خورد و با شش امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. شهروند ساری هم با هشت امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.

تیم فوتسال کراپ الوند به مصاف چیپس کامل مشهد رفت که با نتیجه هفت بر دو این تیم را شکست داد. کراپ با ۲۴ امتیاز در رده پنجم و چیپس کامل هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

تیم فوتسال مس سونگون مقابل فردوس قم صف آرایی کرد که با نتیجه هفت بر یک این تیم را شکست داد و با ۲۹ امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد. فردوس قم ۱۳ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

تیم فوتسال گیتی پسند در حساس‌ترین بازی هفته میزبان سن ایچ ساوه بود که با نتیجه چهار بر سه این تیم را شکست دادو با ۳۱ امتیاز صدر نشین باقی ماند. سن ایچ ساوه هم با ۲۷ امتیاز به رده سوم جدول سقوط کرد.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته دوازدهم به شرح زیر است:

گیتی پسند صدرنشینی خود را تثبیت کرد

کد خبر 538504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.