ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نفت‌ مسجدسلیمان

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در تهران به مصاف نفت‌ مسجدسلیمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز _دوشنبه هفتم آذر ماه_ در هفته هفتم رقابت‌های لیگ بیست و یکم به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. قرمزها هفته گذشته و بعد از پیروزی برابر دیگر تیم خوزستانی یعنی صنعت نفت آبادان تلاش می‌کنند روند بردهای خود را حفظ کنند. از سوی دیگر شاگردان فراز کمالوند پس از شکست در هفته گذشته برابر مس رفسنجان، نمی‌خواهند تهران را بدون امتیاز ترک کنند.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است رادوشویچ، گلر کروات پرسپولیس پس از دو هفته حضور در مسابقات به دلیل نارضایتی کادر فنی روی نیمکت خواهد بود. البته لک نیز چنان درون دروازه مطمئن نشان نداده است.

خط دفاعی در غیاب سید جلال

مهدی شیری، سعید آقایی، فرشاد فرجی و علی نعمتی، چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. فرجی و نعمتی در خط دفاع می‌توانند زوج مناسبی برای پرسپولیس در پست تدافعی در غیاب سیدجلال حسینی باشند. این در حالی است که سیدجلال در این بازی هم به دلیل مصدومیت حضور ندارد.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار اسدی را در اختیار خواهد داشت و وی می‌تواند در نیمه دوم وارد زمین شوند. نکته قابل ذکر حضور کامیانی نیا در ترکیب خواهد بود. او برای دومین بازی پیاپی در ترکیب فیکس می‌شود.

مهاجمان

عیسی آل کثیر و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آن‌ها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، کادر فنی این تیم می‌تواند با توجه به شرایط بازی با وارد کردن مهدی عبدی به زمین از این مهاجم فرصت طلب استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان

حامد لک، سعید آقایی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه.

کد خبر 538494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.