۵۰۰ مخزن مکانیزه جمع‌آوری زباله در اراک نصب می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: پیگیری لازم در خصوص تحویل ۵۰۰ عدد مخزن مکانیزه جمع‌آوری زباله خریداری شده، انجام خواهد شد تا قبل از پایان سال جاری نصب آن‌ها صورت گیرد.

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ابتدای این جلسه موضوعات مربوط به سایت دفن پسماند شهرداری اراک به ویژه تهیه اسناد مناقصه ادامه کار کارخانه پردازش مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پیگیری لازم جهت تسریع در نصب انشعاب گاز سایت دفن پسماند و تهیه نقشه ساختمان اداری این سایت انجام شود.

وی افزود: همچنین موضوع نظارت سیستمی در کنار نظارت میدانی بر روند کاری پیمانکاران مورد بررسی قرار گرفت به طوری که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صورت کوتاهی در خدمات‌دهی به شهروندان، پیمانکاران به صورت آنلاین مشمول جریمه و اعمال قانون می‌شوند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک خاطرنشان کرد: آکادمی سازمان مدیریت پسماند اقدامات و برنامه‌های خود را برای ترویج فرهنگ تفکیک از مبدا آماده کرده است و طی جلسات آتی به منظور بررسی بیشتر آن را ارائه خواهد کرد.

فدوی تصریح کرد: دایره حقوقی سازمان مدیریت پسماند نیز پیگیری لازم را در خصوص تحویل ۵۰۰ عدد مخزن مکانیزه جمع‌آوری زباله خریداری شده را انجام خواهد داد تا قبل از پایان سال جاری نصب آن‌ها صورت گیرد.

کد خبر 538481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.