نسبت به فصل قبل بازی سخت تری خواهیم داشت

سرمربی سپاهان گفت: اگر بخواهم واقع بینانه نگاه کنم نسبت به سال گذشته قطعاً بازی سخت‌تری خواهیم داشت، به این دلیل که تیم‌های آقای الهامی با جسارت خاصی فوتبال می‌کنند و در واقع سعی می‌کنند فوتبال هجومی را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نوید کیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار کرد: اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنم نسبت به سال گذشته قطعاً بازی سخت‌تری خواهیم داشت. به این دلیل که تیم‌های آقای الهامی با جسارت خاصی فوتبال می‌کنند و در واقع سعی می‌کنند فوتبال هجومی را به نمایش بگذارند و موقعیت‌های زیاد را روی دروازه حریف ایجاد کنند.

وی ادامه داد: این جسارت باعث شده که تیم نساجی نسبت به سال قبل خیلی بهتر کار کند. این نشان می‌دهد بازی سختی مقابل آنها داریم. درست است در صدر جدول هستیم اما بازیکنان ما باید بدانند که در صدر بودن درست است که سخت حاصل می‌شود اما حفظ آن سخت‌تر است.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: برای این مهم حداقل باید نسبت به هفته‌های گذشته ده درصد بیشتر تلاش کنیم. تیم حریف تیم با تجربه‌ای است و بازیکنان خیلی خوب و بزرگی دارد که می‌توانند در روند بازی تأثیر گذار باشند. بازیکنان با تجربه نساجی می‌توانند با خلقیات خودشان نوع بازی را تغییر دهند. به همین دلیل است که باید با تمرکز بالا بازی کنیم و برای کل دقایق این دیدار برنامه داشته باشیم که بتوانیم از این آزمون سخت بیرون بیاییم.

نوید کیا افزود: این را می‌دانم که بازیکنانم تمام تلاش شأن را خواهند کرد اما از آنها انتظار دارم که تمرکز بیشتری برای این دیدار داشته باشند چرا که این مسابقه برای ما فوق‌العاده مهم است و برای نساجی نیز این موضوع صدق می‌کند و فکر می‌کنم هواداران از تماشای بازی ما در اصفهان لذت خواهند برد.

وی با اشاره به حمایت هواداران اظهار کرد: از هواداران سپاهان تشکر می‌کنم که همیشه حمایتمان کردند. دوست داریم که باز هم حمایت‌های خود را ادامه دهند. تنها نباید اتفاق تلخی که برای آن جوان هوادار افتاد را نباید فراموش کنیم. امیدوارم تمام مسائل را رعایت شود تا به راحتی برای بازی اعزام شویم و هیچ مشکلی پیش نیاید.

کد خبر 538479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.