سوت‌های داور کیفیت بازی را کاهش داد/ مستحق شکست نبودیم

سرمربی سن‌ایچ ساوه معتقد است اشتباهات داوری در شکست این تیم مقابل گیتی‌پسند تاثیرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن حسن‌زاده پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوب و جذاب را شاهد بودیم. فکر می‌کنم تیم ما مستحق شکست نبود و بازیکنان‌مان خوب و فنی بازی کردند. اینکه ۳-۴ بازیکن‌هایمان مصدوم شدند کمی به ما فشار وارد کرد.

سوت‌های داور کیفیت بازی را کاهش داد

وی با اشاره به قضاوت این مسابقه، خاطرنشان کرد: سوت‌هایی که داورها زد فکر می‌کنم در بعضی صحنه‌ها عادلانه نبود و عدالت رعایت نشد. این موضوع باعث شایستگی بچه‌ها تحت‌الشعاع قرار گیرد. علیرغم بازی خوب دو تیم سوت‌هایی که به ویژه داور دوم زد، کیفیت بازی را کم کرد.

سرمربی سن‌ایچ تصریح کرد: به تیم گیتی‌پسند تبریک می‌گویم. این تیم نیاز به تعریف ندارد. بازیکنان ملی‌پوش و کادر خوبی دارد و در خانه بازی می‌کرد که از امتیاز میزبانی توانست نهایت بهره را ببرد و سه امتیاز را کسب کند. شاید به زعم من نتیجه عادلانه نبود.

اشتباهات داوری در درازمدت به فوتسال لطمه می‌زند

حسن‌زاده با بیان اینکه اشتباهات داوری در طولانی‌مدت به فوتسال ضرر می‌زند، گفت: همیشه معتقد هستم به اینکه داورهایمان اشتباه می‌کنم اما دو صحنه که در چند متری داور دوم رخ داد می‌توانست برای ما اعلام پنالتی کند. این بازی تمام شد و به سراغ دیدارهای بعدی می‌رویم اما برای سن‌ایچ که سعی دارد کار فنی خود را انجام دهد چرا باید با این سوت‌ها ضرر کند. وقتی حق به حق‌دار نرسد، در طولانی مدت فوتسال‌مان ضرر می‌کند و شاید افرادی باشند که به سراغ مسائل غیر فنی بروند.

وی افزود: در مصاحبه‌های قبلی نیز گفته‌ام، داور ممکن است اشتباه کند اما اعلام دو پنالتی آن هم در دیداری که دو تیم پایاپای پیش می‌روند و هر دو مدعی هستند، قطعاً تأثیر گذار است.

از نظر هزینه با گیتی‌پسند قابل مقایسه نیستیم

سرمربی سن‌ایچ با قیاس هزینه‌های تیم خود در برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: اگر چه از نظر هزینه با گیتی‌پسند قابل مقایسه نیست و هزینه محدودی داشتیم ولی باید در بحث فنی و درون زمین تلاش کنیم. به هر حال به گیتی‌پسند تبریک و به بازیکنان خودمان که نیمه دوم با ۵-۶ نفر بازی را ادامه دادند، خسته نباشید می‌گویم و فکر می‌کنم بازی قابل قبولی را ارائه دادند.

کد خبر 538471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.