گیتی‌پسند ۴ _ سن‌ایچ ساوه ۳/ تثبیت صدرنشینی با پیروزی در نبرد بزرگ هفته

شاگردان محمد کشاورز در جدالی نزدیک و حساس ۴ بر ۳ از سد سن‌ایچ گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گیتی‌پسند و سن‌ایچ ساوه در مصافی حساس از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه - ۷ آذر ماه - در سالن پیروزی اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی تیم اصفهانی همراه شد تا یک صدرنشینی خود را یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل اول تثبیت کند.

بازی تیم‌های گیتی پسند و سن‌ایچ ساوه

سالن: پیروزی، اصفهان

گیتی‌پسند اصفهان: علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، طاها مرتضوی، مهدی کریمی، میثم خیام، مسعود یوسف، بهزاد رسولی

سرمربی گیتی پسند: محمد کشاورز

سن‌ایچ ساوه: حمید رشیدی، علی مروتی، مجید خزایی، علیرضا جوان، فرشید نادری، مهدی عامری، پژمان بهادیوند، علی رستمی، باقر محمدی، محمد گراوند، محمد امیرحسینی

سرمربی سن‌ایچ ساوه: محسن حسن‌زاده

گل‌ها: احمد عباسی (دقیقه ۴ و ۴۰- برای گیتی‌پسند) - علی مروتی (دقیقه ۵- برای سن‌ایچ) - علیرضا جوان (دقیقه ۱۲- برای سن‌ایچ) - فرهاد توکلی (دقیقه ۱۶- برای گیتی‌پسند) - میثم خیام (دقیقه ۲۹- برای گیتی‌پسند) - پژمان بهادیوند (دقیقه ۴۰- برای سن‌ایچ)

شرح بازی:

بازی را گیتی‌پسند بهتر شروع کرد و در چهارمین دقیقه از میهمان خود پیش افتاد. پاس گل گیتی‌پسند را خیلی زود سن‌ایچی‌ها دادند تا کمتر از یک دقیقه همه چیز دوباره برابر شود. در ادامه نیز شاگردان کشاورز حملات بیشتری را انجام می‌دادند اما فرصت‌طلبی علیرضا جوان سن‌ایچ را پیش انداخت. برتری سرخ‌پوشان ساوه‌ای نیز دوام چندانی نداشت و فرهاد توکلی بازی را به تساوی دو بر دو کشاند تا نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یابد.

نیمه دوم را باز هم میزبان آغاز کرد و اگر سیوهای تماشایی باقر محمدی در دقایق ابتدایی نیمه دوم نبود، گیتی‌پسند خیلی زود پیش می‌افتاد. با این حال بازیکنان گیتی‌پسند قدر موقعیت‌هایشان را ندانستند. پس از دقایقی شاگردان حسن‌زاده جلو کشیدند اما در همین شرایط روی یک کرنر، به زیبایی هر چه تمام‌تر تسلیم والی دیدنی میثم خیام شدند تا از میزبان عقب بیافتند.

سن‌ایچی‌ها برای جبران گل خورده فشار حملات خود را افزایش دادند. در دقایق پایانی آن‌ها چند باری هم تا آستانه رسیدن به گل تساوی پیش رفتند اما سپهر محمدی مانع شد. دقیقه پایانی طوفانی سپری شد و ابتدا گیتی‌پسند و سپس سن‌ایچ به گل رسیدند.

شرح گل:

دقیقه ۴ - احمد عباسی چراغ اول را روشن کرد و با سر توپ گلر سن‌ایچ را جا گذاشت تا دروازه خالی را بگشاید.

دقیقه ۵- علی مروتی درون محوطه گیتی‌پسند چرخید و توپ را از بالا سر سپهر محمدی به دروازه فرستاد.

دقیقه ۱۲- ضد حمله سریع سن‌ایچ ساوه با تکل جوان همراه شد تا قفل دروازه گیتی پسند برای دومین بار باز شود.

دقیقه ۱۶- ضربه اوت را توکلی قطع کرد تا بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۲۹- کرنر ارسالی مهدی کریمی را میثم خیام سر ضرب و والی به سمت دروازه شوت کرد تا باقر محمدی تسلیم شود.

دقیقه ۴۰- پرتاب دست بلند سپهر محمدی باعث شد تا احمد عباسی با سر دروازه خالی سن‌ایچ را بگشاید.

دقیقه ۴۰- در شلوغی محوطه گیتی‌پسند بهادیوند توانست اختلاف را در ثانیه‌های پایانی به حداقل برساند.

کد خبر 538457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.