تهران با پشتوانه علمی می‌تواند پایتخت جهان اسلام شود

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: تهران بزرگ با طرح‌های نوآورانه و پشتوانه علمی ظرفیت پایتخت شدن برای جهان اسلام را دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری مرکز مطالعات شهرداری تهران، لطف‌الله فروزنده در جلسه شورای سیاست گذاری سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (مجمع شهری تهران) و هشتمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی که به صورت برخط برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی پشتوانه بسیار مناسبی برای اهداف بزرگ شهرداری تهران است.

«محمدحسن بوچانی» رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران نیز در این جلسه گفت: این مرکز با اجرای جشنواره‌های پژوهشی و مطالعاتی در راستای احقاق اهداف گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است.

وی با اشاره به محورهای جشنواره گفت: سیزدهمین دوره این جشنواره با سه محور موضوعی «شهرها و مدیریت شهری در گام دوم انقلاب و سده جدید»، «بازگشایی شهرها در دوران پساکرونا» و «رصد تحولات شهرها و مدیریت شهری در پایان سده» برگزار می‌شود.

در ادامه «مهدی جمالی‌نژاد» معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار کرد: استقبال از جشنواره بسیار عالی بوده و تا آخرین مهلت ارسال آثار، تعداد دو هزار و ۲۹ اثر از سراسر کشور دریافت شده است.

وی با اشاره به واجد شرایط بودن کلانشهر تهران برای تحقق شعار شهردار تهران، گفت: مرکز مطالعات شهرداری تهران با ایجاد چنین ظرفیتی در شهرداری حوزه عملیاتی را به شبکه دانش اتصال داده است.

معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: برگزاری این جشنواره توسط شهرداری تهران و مرکز مطالعات مورد استقبال شهرداری‌های سراسر کشور بوده و ثمرات آن قابل مشاهده و ملموس خواهد بود.

کد خبر 538430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.