اعمال قانون ۵۰۰ دستگاه تاکسی اینترنتی در مهاباد

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: از ابتدای امسال ۵۰۰ دستگاه تاکسی اینترنتی متخلف که خارج از دستورالعمل در سطح شهرستان فعالیت می‌کردند، اعمال قانون شدند.

به گزارش ایمنا، شیرکو نورانی اظهار کرد: بر اساس قانون و همچنین مصوبه شورای ترافیک شهرستان فعالیت شرکت‌های اینترنتی فعال در سطح شهرستان باید زیر نظر شهرداری بوده که این مهم طی چند سال گذشته توسط شرکت خدمات اینترنتی ماکسیم رعایت نشده است.

وی با بیان اینکه اعمال قانون و جریمه این خودروها همچنان با همکاری مأموران راهنمایی رانندگی ادامه دارد، گفت: تا زمانی که این شرکت حاضر به رعایت دستورالعمل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری نبوده و توافق بین طرفین منعقد نشود، فعالیت این افراد از لحاظ ما غیرقانونی بوده و برخورد با آنها ادامه دار خواهد بود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد تصریح کرد: پلمب دفتر شرکت ماکسیم در این شهر را نیز در دستور کار قرار داده ایم و با هماهنگی دادستانی و اماکن پلمب خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق آئین نامه خدمات تاکسی‌های اینترنتی، این شرکت موظف به عقد قرارداد با شهرداری بوده و باید زیر نظر این نهاد در سطح شهرستان و تنها از طریق ارتباط اینترنتی خدمات حمل و نقل به شهروندان ارائه دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 538401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.