آسفالت بیش از ۳۲ هزار مترمربع از معابر ناحیه منفصل شهری نایسر

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر گفت: ۳۲ هزار و ۳۴۰ مترمربع از محلات و معابر این ناحیه به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه و ایمنی در عبور و مرور شهروندان با ۴۵۰۰ تن آسفالت در سال جاری بهسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حساب کاربری شهرداری سنندج در اینستاگرام آمده است:

"بابک شعبانی مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر آمار آسفالت و بهسازی معابر این ناحیه را در سال جاری اعلام کرد.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار کرد: یکی از عمده‌ترین مشکلات در نواحی منفصل نبود زیر ساخت‌های مناسب در حوزه‌های مختلف به ویژه وجود معابر و کوچه‌های خاکی و فاقد آسفالت است.

بابک شعبانی بیان کرد: با توجه به اینکه انجام آسفالت و بهسازی معابر از مطالبات بحق شهروندان است؛ بهسازی و معابری که زیر ساخت‌های آن اجرا شده در اولویت کاری این ناحیه قرار گرفت.

وی گفت: در سال جاری و در راستای سهولت در تردد وسایل نقلیه، ایمنی در عبور و مرور شهروندان با ۴۵۰۰ تن آسفالت بیش از ۳۲ هزار و ۳۴۰ متر مربع از معابر و محلات این ناحیه آسفالت و بهسازی شد

وی عنوان کرد: آسفالت قریب به ۹ هزار مترمربع آسفالت خیابان دکل، ۵ هزار مترمربع خیابان حیران، ۲۷۰۰ مترمربع خیابان گاز پشت انبار گاز و ۲۶۰۰ مترمربع کوچه‌های حدیث ۴ و ۵ در همین راستا انجام شده است.

شعبانی اضافه کرد: آسفالت ۶۸۰ مترمربع فرعی خیابان شهرداری قدیم، ۵۰۰ مترمربع کوچه مهاباد ۴، ۵۰۰ مترمربع کوچه تابان، ۳۶۰ مترمربع فرعی مابین خیابان گاز و امام شافعی و ۲۰۰ مترمربع فرعی پیج طهماسبی و اجرای ۱۱ هزار مترمربع روکش آسفالت خیابان امام شافعی نیز در همین راستا انجام شده است."

کد خبر 538328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.