ناوگان خودرویی آتش نشانی بجنورد نیاز به بازسازی دارد

سرپرست آتش نشانی بجنورد گفت: در حال حاضر تمام ۱۷ دستگاه ناوگان نیمه‌سنگین و سنگین آتش نشانی مرکز استان با عمر بالای ۱۵ سال بوده و به سن فرسودگی رسیده و باید نوسازی یا بهسازی شود.

به گزارش ایمنا، مهدی جعفری اظهار کرد: فرسوده بودن ناوگان آتش نشانی سبب شده تا هزینه‌های بالایی برای تعمیر، بهسازی و بازسازی صرف شود.

وی افزود: امسال حدود چهار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ناوگان آتش نشانی اختصاص داده شده است که پاسخگوی بخش کوچکی از نیاز است، تلاش داریم تا در اعتبارات سال آتی دست کم ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ناوگان آتش نشانی بجنورد مصوب شود.

سرپرست آتش نشانی بجنورد خاطرنشان کرد: عمر ناوگان آتش نشانی این شهر بیش از ۱۵ سال است و در ۱۵ سال گذشته هیچ خودروی جدید به ناوگان آتش نشانی بجنورد افزوده نشده است.

وی با اشاره به فرسوده بودن ساختمان ایستگاه مرکزی آتش نشانی بجنورد، گفت: این ساختمان با عمر بالا، ایمنی کامل در برابر زلزله ندارد از این رو احداث ایستگاه جدید ضروری است.

جعفری ادامه داد: با توجه به حجم زیاد عملیات در مرکز استان نیاز است تدابیر مناسبی از سوی مسؤولان اتخاذ شود تا در تأمین و خرید خودروهای جدید و افزودن آن به ناوگان آتش نشانی اقدامات لازم صورت پذیرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 538322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.