سپاهان- نساجی / آغاز مأموریت سخت در صدر

صدرنشین لیگ برتر فوتبال در دیداری خانگی برابر نساجی به دنبال تثبیت جایگاه خود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ تیم‌های سپاهان و نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و نساجی

دوشنبه، ۸ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۰۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: امیر عرب براقی

پخش زنده: شبکه اصفهان و شبکه ورزش

آخرین رویارویی: نساجی صفر- سپاهان یک

شاگردان محرم در اندیشه ادامه روند پیروزی‌ها

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر، سپاهان در حالی میزبان نساجی مازندران خواهد بود که هفته گذشته با پیروزی در زمین ناهموار فجرسپاسی موفق شد دوباره به صدر جدول بازگردد تا مأموریت سخت‌تر یعنی حفظ صدرنشینی برای شاگردان نویدکیا آغاز شود.

سپاهان که پس از دو هفته ناکامی برابر ذوب آهن و تراکتور، بازگشت موفقی به لیگ داشت و یکی از دیدارهای خارج از خانه سخت خود را برد، به دنبال ادامه روند پیروزی‌ها و بیشتر کردن اختلاف در صدر جدول است، شاگردان نویدکیا خوب می‌دانند امتیازات نیم فصل نخست از چه اهمیت بالایی برخوردار است زیرا امتیازاتی که فصل گذشته برای سپاهان در نیم فصل نخست از دست رفت تا در پایان فصل تبدیل به حسرتی بزرگ برای طلایی‌پوشان شد.

شاگردان نویدکیا که در ابتدای لیگ و هفته سوم هم صدرنشین شده بودند، خوب می‌دانند یک لغزش و نتیجه بد باعث از دست رفتن صدرنشینی می‌شود، پس آنچه برای طلایی‌پوشان اهمیت دارد پیروزی‌های متوالی و بیشتر کردن اختلاف با تیم‌های رقیب با پیروزی در همه بازی‌ها است.

در سوی دیگر البته رقیب سرسختی مثل نساجی برابر سپاهان قرار خواهد گرفت، تیمی که در این فصل و تا هفته ششم در خانه سه تیم از چهار تیم مدعی قهرمانی یعنی پرسپولیس، گل گهر و استقلال بازی کرده است و در دو مورد آخر موفق به گرفتن امتیاز از رقیب مدعی خود شده است. نساجی که تجربه خوبی از بازی در زمین تیم‌های مدعی دارد، به نظر روش متوقف کردن مدعیان در خانه خودشان را خوب بلد است و همین موضوع در کنار انسجام و سازمان یافتگی خوب تیم نساجی زنگ خطری برای سپاهان و محرم نویدکیا است.

باید دید سپاهان که در چند بازی اخیر خانگی برابر تیم‌های تدافعی مثل هوادار و تراکتور به مشکل خورده است چه راهکاری برابر نساجی خواهد داشت، زیرا به احتمال زیاد نساجی هم با ارائه یک فوتبال بسته، فضاها را برای مهره‌های هجومی خلاق سپاهان خواهد بست تا موقعیت کمتری نصیب میزبان شود.

سپاهان در حالی به مصاف نساجی می‌رود که همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و محرم نویدکیا با پتانسیل کامل، تیمش را برابر نساجی رهبری خواهد کرد، هرچند با توجه به برد خوب هفته گذشته برابر فجرسپاسی، به نظر نمی‌آید به ترکیب برنده هفته گذشته برابر نساجی دست زده شود.

ترکیب احتمالی سپاهان:

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، شاهین طاهرخانی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مسعود شجاعی، ایوب کلانتری، اکبر صادقی، حسن نجفی و عبدالکریم اسلامی

کد خبر 538278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.