ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار کلید خورد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با انتصاب رییس ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار از سوی مقام عالی وزارت، مراحل برگزاری این رویداد ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از وبدا، محمد تاج فرد با بیان اینکه طی حکم وزیر بهداشت، باقری فرد معاون محترم آموزشی به عنوان رئیس جشنواره انتخاب شد، اظهار کرد: با توجه به رویکرد و حمایت ایشان از برنامه‌های امور شاهد و ایثارگر، فرصت مناسبی برای برگزاری مطلوب ششمین جشنواره فراهم است.

وی افزود: جشنواره ششم نسبت به دوره‌های پیشین تغییرات تحولی خواهد داشت که یکی از این تغییرات، تلاش برای حذف شیوه‌های سنتی در ثبت نام دانشجویان و بررسی مدارک تحصیلی و نحوه انتخاب برگزیدگان است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: در این راستا با همکاری واحد فناوری اطلاعات معاونت آموزشی، ایجاد سامانه نرم افزاری ویژه ششمین جشنواره در دستور کار قرار گرفته و طراحی و اجرای آن در دست اقدام است.

تاج فرد ادامه داد: در نخستین نشست برگزاری جشنواره، مهندس منجمی روند پیشرفت سامانه را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کردند انشاالله این سامانه به موقع تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد. با بهره برداری از سامانه ویژه ششمین جشنواره جایزه ملی ایثار، به زودی وبینار آموزشی استفاده از سامانه مذکور برای دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی یکی دیگر از تغییرات این جشنواره نسبت به جشنواره‌های پیشین را امکان رقابت و انتخاب دستیاران تخصصی و فوق تخصصی و فلوشیپ در این جشنواره دانست و افزود: جزئیات نحوه ثبت نام دستیاران تخصصی و فوق تخصصی و فلوشیپ شاهد و ایثارگر در ششمین جشنواره و چگونگی انتخاب دستیاران برتر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان تقریبی آغاز فراخوان ثبت نام دانشجویان را «نیمه دوم آذر ماه» اعلام شد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با بیان اینکه این جشنواره علاوه بر اجرا در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی، به طور همزمان در سطح دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش و حوزه علمیه نیز برگزار می‌شود، تعداد نهایی منتخبین کشوری وزارت بهداشت را ۱۵ نفر برشمرد.

تاج فرد افزود: سه نفر در رشته پزشکی عمومی، دو نفر دندانپزشکی، دو نفر داروسازی، دو نفر مقطع کارشناسی، دو نفر در مقطع کارشناسی ارشد، دو نفر در مقطع دکترای تخصصی، یک نفر در مقطع دستیاری تخصصی و یک نفر نیز در مقطع فلوشیپ و دستیار فوق تخصصی انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از تغییرات جشنواره، توجه به افزایش معیارهای کیفی و به روزرسانی شاخص‌های ارزشیابی بر اساس تجارب پیشین است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت زمان تقریبی آغاز فراخوان ثبت نام دانشجویان را «نیمه دوم آذر ماه» اعلام و تصریح کرد: این جشنواره صرفاً برای «دانشجویان شاهد و ایثارگر» است و اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

تاج فرد ابراز امیدواری کرد، مراسم پایانی و تجلیل از نفرات برگزیده ملی در اسفند ماه برگزار شود.

کد خبر 538232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.