برگزاری آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در ۱۹ آذر

دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جامع گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی مرکز منابع انسانی این وزارتخانه در روز جمعه _۱۹ آذرماه_ سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، به منظور تبدیل وضعیت و استخدام معلمان حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی فعال در آموزش و پرورش، آزمون مجازی گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف این وزارتخانه با هماهنگی مرکز منابع انسانی، صبح روز جمعه _۱۹ آذرماه_ جاری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ این آزمون برای جمعیتی قریب به ۱۶ هزار و ۸۱۸ نفر برگزار خواهد شد. علاوه بر این، افراد مشمولی که بنا به دلایل متعدد نتوانستند از آزمون ۱۲ شهریورماه گذشته با موفقیت عبور کنند، می‌توانند با گروه سوم در آزمون ۱۹ آذرماه به عنوان آزمون جبرانی، شرکت کنند.

بر این اساس؛ لینک منابع مورد نیاز افراد واجد شرایط آزمون در اطلاعیه مرکز سنجش از طریق سایت اصلی دانشگاه فرهنگیان در اختیار این افراد قرار گرفته است.

شایان ذکر است؛ آزمون ۱۹ آذر دارای ۴۰ سوال چند گزینه‌ای بوده و به صورت برخط، رأس ساعت ۱۰ صبح به مدت ۹۰ دقیقه از طریق سامانه آزمون به نشانی azmoon.cfu.ac.ir برگزار خواهد شد.

کد خبر 538185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.