هیئت فوتبال اصفهان همچنان بدون امتیاز

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال زنان با پیروزی تیم های بوتا پارس ایرانیان، پالایش نفت آبادان، هیئت فوتبال رودان، ملی حفاری اهواز، نصر فردیس و پیکان تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال زنان روز گذشته با شش دیدار در دو گروه به پایان رسید که تیم‌های فرهان ملارد و کیمیای اسفراین استراحت داشتند.

تیم فوتسال زنان هیئت فوتبال اصفهان از گروه دو میزبان تیم نصر فردیس بود که با نتیجه ۹ بر یک از این تیم شکست خورد و همچنان بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند، نصر فردیس هم با ۱۰ امتیاز در رده دوم این گروه قرار گرفت.

در دیگر بازی گروه دوم تیم فوتسال زنان پارس آرا شیراز رو در روی پیکان تهران صف آرایی کرد که با شش گل از این تیم شکست خورد و با سه امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت و پیکان هم با ۱۵ امتیاز صدر نشین گروه دو شد.

در گروه یک تیم پویندگان شیراز به مصاف پالایش نفت آبادان رفت که با نتیجه پنج بر صفر از این تیم شکست خورد و با چهار امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. پالایش نفت آبادان هم با ۱۳ امتیاز به صدر نشینی خود ادامه داد.

تیم فوتسال زنان بوتا پارس ایرانیان در دیگر بازی‌های گروه یک مقابل مس کرمان قرار گرفت و با چهار گل این تیم را شکست داد. تیم زنان بوتا پارس ایرانیان با این پیروزی هشت امتیازی شد و در رده دوم گروه یک قرار گرفت و مس کرمان هم با ۶ امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

نتایج دیگر بازی‌های فوتسال زنان در هفته پنجم به شرح زیر است:

گروه یک:

بوتا پارس ایرانیان ۴ _ مس کرمان ۰

پویندگان فجر شیراز ۰ _ پالایش نفت آبادان ۵

هیئت فوتبال رودان ۶ _ چیپس کامل مشهد ۱

گروه دو:

ملی حفاری اهواز ۲ _ مس رفسنجان ۱

هیئت فوتبال اصفهان ۱ _ نصر فردیس ۹

پارس آرا شیراز ۰ _ پیکان تهران ۶

کد خبر 538156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.