شیوه استفاده زنان از امکانات شهرداری اصفهان بررسی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در زمینه ورزش بانوان می‌توان از فضاهای ورزشی موجود در شهرداری استفاده کرد. برای برنامه‌ریزی حوزه نوجوانان نیز دستگاه‌های دیگر می‌توانند از ظرفیت «خانه نوجوان» استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه کلاهدوزان در یک برنامه زنده رادیویی با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شهری، این سلسله نشست‌ها با فعالان و متولیان امور انجام می‌شود، اظهار کرد: اولین نشست هم‌اندیشی مسائل بانوان با محوریت هویت و خودباوری و با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی در امور زنان برگزار و در رابطه با ظرفیت‌ها و مشکلات موجود تبادل نظر شد.

وی با اشاره به نتایج این نشست تصریح کرد: در اولین نشست، طرح مسئله و سوال شد تا به یک گفتمان مشترک رسیده و مسائل و مشکلات موجود را اولویت‌بندی کنیم و هر دستگاه وظیفه خود را انجام دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورا به عنوان تسهیلگر در کنار دستگاه‌های دیگر در حوزه زنان و خانواده حضور دارد، افزود: اولین خروجی این جلسه، برگزاری جلسات و کارگروه‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف با حضور صاحبان فرایند است تا در راستای ارتقای شرایط موجود قدمی برداشته شود.

کلاهدوزان ادامه داد: در این نشست همه مسائل به صورت کلی بیان شد، نمایندگان ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و بهزیستی در زمینه دغدغه‌مندی برای نوجوانان، مشکلات ورزشی و آسیب‌های اجتماعی زنان و معضلات زنان سرپرست خانوار بحث شد.

وی افزود: برای پیگیری موضوعات مطرح شده در این نشست، نشست‌های تخصصی به صورت مجزا برگزار می‌شود و باید هر دستگاه ظرفیت خود را به میدان بیاورد تا همه در یک راستا حرکت کرده و شورا نیز مرحله به مرحله به شهروندان گزارش دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در زمینه ورزش بانوان می‌توان از فضاهای ورزشی موجود در شهرداری استفاده کرد یا برای برنامه‌ریزی حوزه نوجوانان نیز دستگاه‌های دیگر می‌توانند از ظرفیت «خانه نوجوان» استفاده کنند؛ البته شیوه استفاده باید با هماهنگی مناسب در نشست‌های مربوطه بررسی شود.

کد خبر 538139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.