ساماندهی و بهسازی دو پارک محله‌ای در خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد از ساماندهی و بهسازی دو پارک محله‌ای در این شهر خبر داد و گفت: نیازهای مردم در زمینه استفاده از پارک‌ها افزایش یافته است.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضای سبز شهری به‌عنوان بخش جاندار محیط شهری مکمل بخش بی‌جان شهر است که علاوه بر تأمین بهداشت جو و محیط مکان‌های مسکونی، نقش مثبتی در سلامت روحی و روانی، ایفا می‌کند.

وی افزود: در راستای ایجاد فضایی مناسب برای اهالی شهرک حکمت، عملیات ساماندهی و بهسازی این دو پارک محله‌ای جهت اجرای عملیات ترمیم جداول، اجرای سنگ فرش و نصب ست‌های ورزشی در این محل آغاز شده است.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: نیازهای مردم در زمینه استفاده از پارک‌ها افزایش یافته است و احداث و ساماندهی از پارک‌های محله‌ای جزو از نیازهای ضروری این شهر است‌.

وی از آغاز عملیات نصب ست‌های ورزشی در پارک چهارباغ گلدشت توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری خرم‌آباد خبر داد و گفت: عملیات نصب ست‌های ورزشی در پارک چهارباغ گلدشت با نظارت مستقیم «حجت الله احمدی» عضو شورای اسلامی شهر آغاز شده است.

فتوحی ادامه داد: جهت ارتقای سلامت جسم و روان و ترغیب شهروندان به ورزش، عملیات نصب ست‌های ورزشی در پارک گلدشت آغاز شده است که امیدواریم نصب این وسایل ورزشی در پارک‌ها گامی مؤثر در گسترش ورزش شهروندی باشد و به نحو مطلوب توسط شهروندان مورد استفاده قرار بگیرد.

کد خبر 538137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.