نیمه اول خوب بودیم ولی در نیمه دوم تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتسال زنان هیئت فوتبال اصفهان گفت: عملکرد تیم ما در نیمه اول خوب بود، اما به دلیل اینکه تیم دیر بسته شد، تمرکز بازیکنان تا مقطعی از مسابقه است و از یک زمانی به بعد دیگر تمرکز ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، راضیه سادات جزایری در رابطه با شکست مقابل نصر فردیس، اظهار کرد: بازی سنگین بود زیرا تیم نصر فردیس بازیکنان ملی پوش و باسابقه‌ای دارد که فرصت پیش فصل را داشته‌اند و از لحاظ بدنی آماده هستند.

وی افزود: عملکرد تیم ما در نیمه اول خوب بود، اما به دلیل اینکه تیم دیر بسته شد تمرکز بازیکنان تا مقطعی از مسابقه است و از یک زمانی به بعد تمرکز خود را از دست می‌دهند. باید با بازیکنان کار شود تا بتوانند در دو ساعت بازی کامل تمرکز خود را حفظ کنند، در نیمه دوم بازی با نصر فردیس بازیکنان ما دیگر تمرکز نداشتند.

سرمربی تیم فوتسال زنان هیئت فوتبال اصفهان ادامه داد: قرار بود مقابل تیم حریف دفاع کنیم و ضد حمله بزنیم اما بچه‌ها تصور می‌کردند بازی تمام شده است و حمله می‌کردند. تیم جوانی داریم که مقابل تیم‌های بزرگ تجربه کسب می‌کند و برای سال آینده اگر تیم را سریع‌تر تشکیل دهند بازیکنان از نظر بدنی و تمرکز بهتر خواهند شد. تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده نتیجه بهتری بگیریم.

کد خبر 538132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.