رکوردشکنی در گینس با جمع‌آوری توپ فوتبال

یک طرفدار فوتبال مکزیکی با جمع‌آوری کردن ۱۲۳۰ توپ فوتبال متفاوت رکورد جهانی گینس را شکست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از طرفداران فوتبال به نام رودریگو رومرو سالدیوار از پوئبلا در مکزیک اعلام کرد که جمع‌آوری توپ‌های فوتبال را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرده است، در آن زمان او در جام جهانی آلمان حضور داشت و اولین توپ فوتبال را خرید تا با دوستان خود بازی کند.

سالدیوار گفت که خرید توپ فوتبال از فروشگاه‌های مختلف را در مکزیک آغاز کرده است و پس از آن در سطح بین‌المللی به صورت آنلاین به خرید توپ پرداخت و کلکسیون خود را توسعه داد. پس از سالدیوار رکورد قبلی توسط یک مرد آرژانتینی به نام فرنادو فوگلینی با جمع‌آوری ۸۶۱ توپ فوتبال شکسته شد. سالدیوار گفت امیدوار است که رکورد جهانی او برای دیگران الهام بخش باشد و انگیزه‌ای برای دیگران در نظر گرفته شود.

این رکورددار به گینس اعلام کرد که قصد دارد به همه افراد در سراسر دنیا نشان دهد که می‌توان با متمرکز کردن ذهن خود به هر چیزی دست پیدا کرد، در غیر این صورت هیچکس به چیزی دست پیدا نخواهد کرد. وی گفت: من خیلی در این زمینه خوش شانس بوده‌ام، البته به دنبال آن نیز بوده‌ام. سالدیوار به مردم در سراسر دنیا توصیه می‌کند که برای رویاهای خود بجنگید تا سختی‌ها و چالش‌ها برایتان آسان‌تر شود.

کد خبر 538112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.