معلمان، فی سبیل‌ الله باشید

شهید قدرت‌اله قاسم‌زاده در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از شما می‌خواهم که برای پیاده نمودن احکام اسلام جهاد و کوشش نمایید و معلمین فی سبیل‌ الله باشید که تنها راه حق است که انسان را رستگار می‌کند و در همه کارهایتان تنها نظرتان به خدا باشد.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهارفصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازشگر روح ناب خود کرده است.

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. در این مجال فرصتی دست داده تا مروری داشته باشیم بر گزیده‌ای از وصیت نامه شهدا:

وصیت‌نامه شهید قدرت‌اله قاسم زاده

"وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله و اشهد ان علی ولی الله.

درود به روان حسین بن علی (ع) که فرزندان و رهروانی همچون امام خمینی دارد. رهبری امام امت با الهام از صراط مستقیم حسین (ع) به سوی الله است که رزمندگان رشید برعلیه مزدوران باطل تربیت نموده است.

از خدا می‌خواهم که از گناهان و لغزش‌های گذشته این بنده ناچیزش بگذرد و مرا در صف شهدا جای دهد.

پدر و مادر عزیزم! برادران و خواهر عزیزم و اقوام و آشنایان و دوستانم! اگر از من خطایی سرزده مرا ببخشید و هرگز برای من ناراحت نباشید و پیوسته به فکر پیروزی رزمندگان اسلام و همیشه برای این یاران حسین (ع) و گل‌های شکفته باغ زهرا (س) که در کربلای ایران پرپر می‌شوند دعا کنید که خداوند هرچه زودتر این جنگ را به نفع ایران به پیروزی نهایی برساند.

والدین عزیزم! از شما می‌خواهم که خوشحال باشید؛ چون خوشحالی شما باعث شادی روح من می‌شود، از شما می‌خواهم که برای پیاده نمودن احکام اسلام جهاد و کوشش نمائید و معلمان فی‌سبیل‌الله باشید که تنها راه حق است که انسان را رستگار می‌کند و در همه کارهایتان تنها نظرتان به خدا باشد.

درود بر رهروان حسین (ع) و امت شهید پرور ایران، لعنت خدا بر شیطان رجیم و آمریکا و شوروی جهانخوار.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته"

کد خبر 538107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.