هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ شنبه ششم آذرماه _ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ شنبه ششم آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های استانداری با شاخص ۱۳۶، احمدآباد ۱۲۸، خرازی ۱۲۰، انقلاب ۱۱۶، پروین ۱۱۵، کاوه ۱۱۰، فیض ۱۰۷، ورزشگاه میثاق ۱۰۶، باهنر ۱۰۲، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند و ایستگاه‌های مبارکه با شاخص ۸۸، فرشادی ۸۷، رودکی ۷۹، میرزاطاهر ۷۵، در وضعیت سالم قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه، جی و باغ غدیر فعال نیست همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه رهنان با شاخص ۷۲، در وضعیت سالم قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۶۰، در وضعیت سالم و سجزی با قرار گرفتن روی ۱۱۸، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 538103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.