«رانگنیک» سرمربی موقت منچستر شد

سران باشگاه منچستریونایتد بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب جانشین موقت سولسشر اتخاذ کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، توافق با رانگنیک انجام شد و این سرمربی آلمانی به زودی در منچستر حاضر خواهد شد تا قرارداد خودش را با شیاطین سرخ امضا کرده و کار خود را روی نیمکت این تیم آغاز کند.

پس از تماس‌های مستقیم جدید امروز بین منچستریونایتد و لوکوموتیو مسکو برای رالف رنگنیک، توافق صورت گرد و وی به عنوان سرمربی جدید یونایتد انتخاب شد. باشگاه منچستریونایتد که پس از اخراج سولسشر به دنبال گزینه‌ای برای نیمکت تیمش بود، بالاخره با انتخاب سرمربی موقت کار خود را پیش خواهد برد تا در تابستان به گزینه‌های جدی تر فکر کند.

همانطور که اعلام شده، قرار است سرمربی آلمانی تا ژوئن به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد منصوب شود. به احتمال زیاد قراردادهای مربوطه در اواخر این هفته امضا خواهد شد و سپس مربی آلمانی می‌تواند کار خود را در منچستر آغاز کند.

سران باشگاه منچستر یونایتد پس از اخراج سولسشر، کریک را به عنوان تمرین دهنده موقت تیم انتخاب کردند و وی در بازی مهم شیاطین سرخ برابر چلسی نیز بدون شک به عنوان سرمربی روی نیمکت حضور خواهد داشت و به زودی پس از اتمام آن مسابقه، جای خود را به رانگنیک می‌دهد.

رالف رانگنیک به اجرای پروژه‌های بلندمدت مانند آنچه در لایپزیش انجام داد، معروف است. وی در همین راستا برای تصدی پست مدیریت ورزشی با منچستری‌ها به تفاهم رسیده است و کار خود را در آن سمت از ژوئن ۲۰۲۲ شروع می‌کند. قرارداد یونایتدی‌ها با او برای پست مدیریت ورزشی تا سال ۲۰۲۴ معتبر است و رانگنیک در پایان فصل تیم را تحویل مربی دائم خواهد داد.

کد خبر 538096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.