معضلات ترافیکی منطقه ناژوان رفع می‌شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نبود مطالعات ترافیکی و معضلات ناشی از آن به ویژه در آخر هفته‌ها سبب بروز مشکلاتی برای سکنه ناژوان و خیابان باغ فردوس می‌شود که رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه منطقه ناژوان با وسعت حدود ۱۲۰۰ هکتاری در حریم شهر اصفهان واقع شده، اظهار کرد: ناژوان یک منطقه سبز با ظرفیت گردشگری و تفرجگاهی است که در کنار زاینده رود و منطقه ۱۳ نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: منطقه ناژوان تنفس گاه شهر اصفهان است و نیاز است که دستگاه‌های مرتبط در حفظ و حراست آن با اولویت رفع معضلات ساکنان کوشا باشند و رسیدگی به این موضوع را دغدغه اصلی خود بدانند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدید میدانی خود از این منطقه افزود: منازل ساکنان این منطقه در حریم قرار گرفته و از خدمات عمرانی محروم هستند که همین امر مشکلات عدیده‌ای برای ساکنان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه معابر خاکی ناژوان تردد را برای شهروندان سخت کرده و گرد و غباری که در منطقه ایجاد می‌شود باعث از بین رفتن درختان با قدمت چندین ساله و گاهاً چند صد ساله شده است، افزود: نبود مطالعات ترافیکی و معضلات ناشی از آن به ویژه در آخر هفته‌ها سبب بروز مشکلاتی برای سکنه ناژوان و خیابان باغ فردوس می‌شود که رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.

فلاح گفت: مشکلات روشنایی در معابر ناژوان، آسفالت معابر، رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی ناژوان، تعیین تکلیف اراضی مالکین ناژوان، بازگشایی ادامه خیابان باغ فردوس به سمت نیروگاه و در نهایت فعال کردن کمیته راهبردی تحقق پذیری ناژوان از مهمترین مطالبات مردم این منطقه بود.

کد خبر 538092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.