موریانه‌ آشیانه زندگی را بشناسیم

پای در دل برخی از متأهلین که بنشینی، می‌گویند ازدواج آن چیزی که فکر می‌کردیم نبود یا عشقمان بعد از ازدواج از بین رفت و افکار و باورهای منفی نظیر این؛ اما بسیاری از این افکار منفی در دسته باورهای غلط قرار دارند که مانند موریانه به جان زندگی زناشویی افتاده و خانه را از پای‌بست ویران می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشر مهرستان برای این معضل درمانی یافته و دوای درد باورهای اشتباه زوجین را در قالب کتاب موریانه‌ها آرام‌اند، روانه بازار کرده است.

کتاب «موریانه‌ها آرام‌اند» با زیر عنوان مهارت‌های مدیریت باورهای غلط و تحریف‌های شناختی همسران توسط «سیدحمید آتش‌پور» و «نسرین مؤمنی‌نسب» که هر دو تجربه مشاوره خانواده و کار با زوجین و همسران را در کارنامه خود دارند، تدوین و به چاپ رسیده است.

عنوان کتاب، نشان‌دهنده این است که مسئله اصلی، باورهای اشتباهی است که همسران به آن پایبندند و مانند موریانه به جان رابطه بین زن و مرد می‌افتد و کم‌کم آن رابطه را از درون تهی کرده و منجر به شکست می‌کند.

این دو نویسنده از تجربه مواجه شدن با مراجعه‌کنندگان مختلف بهره جسته و تلاش کرده‌اند تا این باورها را کشف و ۵۸ مورد باور اشتباه را شناسایی کنند. در کتاب «موریانه‌ها آرام‌اند» در هر گام به یکی از این موارد پرداخته می‌شود، آسیب‌شناسی آفات آن مطرح و در انتها روش مقابله با آن بیان شده است.

کد خبر 538084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.