۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
ویژگی‌های Vivo Watch 2 چیست؟

اخیرا تصاویری از نسل دوم ساعت‌های هوشمند شرکت ویوو منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های آن را مشخص می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ویوو در سپتامبر سال گذشته اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد، پس از آن نیز اعلام کرد که در حال تولید جانشین آن است که Vivo Watch 2 نام دارد. تصاویر منتشر شده سه رندر از ساعت هوشمند جدید شرکت ویوو را نشان می‌دهد، این تصاویر که به صورت آنلاین منتشر شده‌اند بعضی از ویژگی‌های آن را فاش می‌کند.

این رندرهای منتشر شده نه تنها طراحی کلی ساعت هوشمند را مشخص می‌کند، بلکه به بعضی از قابلیت‌های آن از جمله نظارت بر ضربان قلب، GPS داخلی و گام شمارنده نیز اشاره می‌کند. این گجت پوشیدنی از تماس‌های صوتی و سیم کارت الکترونیکی (e-SIM) نیز پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند Vivo Watch 2 همانند نسل پیشین خود از طراحی دایره‌ای شکل برخوردار است و دارای دو نوع بند چرمی و سیلیکونی است. انرژی مورد نیاز این گجت پوشیدنی نیز از طریق یک باتری ۵۰۱ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که دو برابر باتری مورد استفاده در ساعت هوشمند نسل اول Vivo Watch است، بنابراین کاربران می‌توانند برای مدت زمان طولانی‌تری از آن استفاده کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه ساعت هوشمند Vivo Watch 2 منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که به زودی تصاویر بیشتری از آن منتشر شود.

کد خبر 538070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.