گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A13  به زودی رونمایی می‌شود

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ طی هفته‌های آینده از گوشی جدید خود به نام Galaxy A13 رونمایی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A13 طی هفته‌های آینده، پیش از پایان سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی، در دو نسخه 4G و 5G رونمایی خواهد شد. پیش از این تصاویری از محصول ذکر شده منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های آن را مشخص می‌کند. شایعات منتشر شده حاکی از این است که گوشی سامسونگ Galaxy A13 با بدنه پلاستیکی و روکش براق عرضه خواهد شد.

نسخه 4G گوشی سامسونگ Galaxy A13 برخلاف نسخه 5G آن دارای یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی است که به صورت عمودی پشت سر یکدیگر قرار گرفته‌اند. این محصول به منظور شارژ شدن به پورت USB Type-C مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گوشی مذکور دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری و بلندگوی گریل در قسمت پایین آن است، کلید پاور و دکمه‌های تنظیم صدا نیز در لبه سمت راست آن تعبیه شده است.

انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ Galaxy A13 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۸ اینچی LCD با رزولوشن +FHD باشد. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن قرار خواهد گرفت که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. گوشی سامسونگ Galaxy A13 5G به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 SoC مجهز خواهد شد و با چهار یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه می‌شود.

کد خبر 538068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.