ارائه ۲۰۰ خدمت رایگان توسط پزشکان جهادگر  در بوئین و میاندشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین و میاندشت گفت: به مناسبت هفته بسیج ۲۰۰ خدمت رایگان در قالب ترمیم و کشیدن و پر کردن دندان توسط دندانپزشکان جهادگر در اردوی جهادی دو روزه انجام شد.

احمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری اردوی جهادی پزشکی در شهرستان بوئین و میاندشت، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم روستاهای محروم شهرستان گروه جهادی پزشکی برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی دو روزه ۲۴ نفر دندان پزشک در یک گروه جهادی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خدمات لازم را به مراجعین ارائه دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین و میاندشت از ارائه ۲۰۰ خدمت رایگان توسط دندانپزشکان جهادگر در اردوی دو روزه جهادی خبر داد و افزود: این اردوی جهادی توسط ناحیه مقاومت بسیج و با همکاری شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

مسابقات کشتی آزاد چند منظوره برگزار شد

احمدی با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقات «کشتی آزاد» چند منظوره به مناسبت هفته در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این مسابقات ۷۲ شرکت کننده در قالب شش تیم از شهرستان‌های گلپایگان، فریدن، فریدون‌شهر، بوئین و میاندشت، بهارستان و خوانسار حضور داشتند.

وی گفت: برگزاری مسابقات در رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در وزن ۱۲ کیلوگرم به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بوئین و میاندشت و اداره ورزش و جوانان و بخشداری بخش کرچمبو و مرکزی در سالن ۹ دی سپاه بویئین و میاندشت برگزار شد.

کد خبر 538021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.